Mária | 13 Οκτωβρίου, 2023 | άρωμα, αρώματα
Όταν επιλέγουμε ένα νέο άρωμα, το πιο σημαντικό είναι τα συστατικά του να συνδυάζονται με τη χημεία του δέρματος. Πολλοί σχεδιαστές δεν βασίζονται μόνο στην έντεχνη ανάμειξη των συστατικών, αλλά προσπαθούν επίσης να δώσουν στα προϊόντα τους μια ενδιαφέρουσα οπτική παράμετρο.
Έτσι ακριβώς. Μιλάμε για τη συσκευασία στην οποία κρύβονται τα αξεσουάρ του αρώματος. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι η συσκευασία πουλάει. Και τα αρώματα δεν διαφέρουν. Είτε πρόκειται να εκθέσουμε το αγαπημένο μας άρωμα σε ένα ράφι στο σπίτι και να το απολαύσουμε, είτε θέλουμε να εντυπωσιάσουμε όταν το κάνουμε δώρο, ο σχεδιασμός μπορεί συχνά να επηρεάσει την τελική μας επιλογή. Αλλά όπως συμβαίνει, πόσοι άνθρωποι έχουν τόσα πολλά γούστα. Ενώ σε κάποιους αρέσει το κλασικό και η απλότητα, σε άλλους αρέσει το κιτς, σε τρίτους η πρωτοτυπία ή το παιχνίδι.
Φυσικά, οι οίκοι αρωμάτων τα γνωρίζουν όλα αυτά και δίνουν τόση προσοχή στο σχεδιασμό των φιαλιδίων και της συσκευασίας όσο και στη δημιουργία των ίδιων των συνθέσεων. Για ορισμένους, ακόμη και η συσκευασία τους αποτελεί μέρος της υπογραφής της μάρκας. Χαρακτηριστικό της μάρκας Police, για παράδειγμα, είναι τα φιαλίδια σε σχήμα νεκροκεφαλής που δίνουν πληροφορίες για τη σύνθεση. Άλλοι κατασκευαστές βρίσκουν την ομορφιά σε απλά σχήματα, άλλοι παίζουν ακόμη και με το design.
Το στυλ της συσκευασίας επηρεάζεται συχνά από τον τομέα δραστηριότητας για τον οποίο γίνεται γνωστή η μάρκα. Για παράδειγμα, οι σχεδιαστές μόδας που έχουν προσθέσει αρώματα στην παραγωγή τους με την πάροδο του χρόνου τείνουν επίσης να μεταφέρουν το στυλ της βιομηχανίας της μόδας στα φιαλίδια τους. Η γαλλική μάρκα Boucheron, η οποία ξεκίνησε ως εταιρεία κοσμημάτων τον 19ο αιώνα και της οποίας τα εξαιρετικά όμορφα προϊόντα φορέθηκαν από δούκισσες, συζύγους μαχαραγιάδων, εταίρες και βασίλισσες, εμπνεύστηκε από τη δική της παράδοση κοσμημάτων. Τα αρώματά τους θυμίζουν όμορφα κοσμήματα: μαργαριτάρια, δαχτυλίδια και πολύτιμους λίθους.
Τα φιαλίδια των αρωμάτων δεν είναι απλά συνηθισμένα σκεύη για αρωματικά υγρά, αλλά έργα τέχνης που συμπληρώνουν την ίδια την ουσία του αρώματος. Η δημιουργία ενός τέτοιου μικρού έργου τέχνης προϋποθέτει την έρευνα ενός ευρέος φάσματος πηγών, συμπεριλαμβανομένης της ιστορίας, της φύσης, του πολιτισμού και της τέχνης. Τα αρωματοποιεία μερικές φορές συνεργάζονται ακόμη και απευθείας με καλλιτέχνες για να σχεδιάσουν αποκλειστικά φιαλίδια. Τέτοιες περιορισμένες εκδόσεις συχνά ανήκουν σε συλλέκτες. Μπορεί ακόμη να περιέχουν μοναδικά σχέδια, διαφορετικά υλικά ή ακόμη και πολύτιμους λίθους, τονίζοντας το prestige και τη μοναδικότητα.
Φυσικά, η παραγωγή του πρωτοτύπου λαμβάνει υπόψη όχι μόνο την αισθητική, αλλά και τεχνικούς και εργονομικούς παράγοντες, όπως η πρακτικότητα και η ευκολία χρήσης. Το φιαλίδιο δεν είναι μόνο μια υλική συσκευασία, αλλά και ένα μέρος της ιστορίας που ο οίκος αρωμάτων θέλει να αναπαραγάγει. Το marketing επικεντρώνεται συχνά γύρω από το ίδιο το φιαλίδιο, το οποίο γίνεται σύμβολο και φορέας των αξιών που συνδέονται με ένα συγκεκριμένο άρωμα.
Και πραγματικά, είναι υπέροχα. Σε ένα προηγούμενο άρθρο, σας παρουσιάσαμε τα custom φιαλίδια των προϊόντων, που διατίθενται ήδη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Φροντίστε λοιπόν να τα παρακολουθείτε τακτικά, για να μη χάσετε ένα πολύτιμο διαμάντι, που αξίζει να έχει την τιμητική του στη συλλογή αρωμάτων σας.